آبشارمحبت

همه چیز دریک جا

آبشارمحبت

همه چیز دریک جا

مشخصات بلاگ
آبشارمحبت

سلام به همگی. این جاجایی برای محبت کردنه.حالا باهرچی بایه لبخندکه روی لب شما بشینه یابا یه پندکه شمایادبگیریدوبهش عمل کنید.خوب دیگه حرفی ندارم فقط اینکه بی نظررفتی راضی نیستم.
عاشق سیدعلی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

جملات زیبا

Monday, 20 Mordad 1393، 07:35 AM


سلام بچه ها

چندتاجمله بخونیدیخته فکرکنید.امیدوارم خوشتون باید.

زندگی رد شدن از روزنه ی این دنیاست، تلخ خندی ست ولی گاه گاهی زیباست..

صبورانه در انتظار زمان بمان!هر چیز در زمان خودش روی میدهد .باغبان حتی اگر باغش را غرق آب کند ، درختان خارج از فصل خود میوه نمی دهند.

روزها و شبها گذشتند به امید آن که خوبی بر دنیا حاکم شود،اما هیچ ندانستیم خوبی همان کودکیمان بود که مانند ثانیه گذشت.

حتی خدا نیز دوست دارد که بشناسندش , نمی خواهد مجهول بماند .مجهول ماندن است که احساس تنهائی را پدید می آورد و درد بیگانگی و غربت را .هر انسانی کتابی ست در انتظار خواننده اش . دکتر شریعتی "

یاد سهراب بخیر،آن سپهری که تا لحظه خاموشی گفت:تو مرا یاد کنی یا نکنی، من به یادت هستم! آرزویم همه سرسبزی توست!

  • عاشق سیدعلی

نظرات  (۶)

سلام
وبتون قشنگ بود
خوش حال میشم به  منم سر بزنین
پاسخ:
حتما
ممنونم عزیزم
لنکتون کنم؟؟؟؟
پاسخ:
اگه دوست دارید.منکه کردم
سلام آبجی جونم
یه سوال!
واسه چی اون اسو فرستادی؟
[جمیله دوست دارم]
خواهشا سریع جواب بده دق کردم از فضولی
آخه یهو فرستادی من شکه شدم
پاسخ:

خیییییییییییییییییییییییییییلی دیونه ای.خب بابا.دوست نداشته باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستی پاتختی زهراخوش گذشت؟

دِلـَـم نـه عِشق آتَشیـن میخواهــَـد
نـه دُروغ هـاےِ قَشَنگـــ
نـه سُکوتِ تَلـــخِ شاعِرانـه ، نـه اِدِعاهاےِ بُزُرگــــ
بـه بُزُرگــے هاےِ پـُر اِدِعا
دلَـم یِک فِنجـان قَهوـه ے داغ میخواهَــد
و یـِک دوست کـه بِشَوَد بآ او حَرف زَد...


سلام
 با دل نوشته بروزم
پاسخ:
ممنون
دست رو دلم نذار که دستت آب پرتغالی میشه!!!!!!!!
اگه از اون لحاظ اس دادی خب ما بیشتر دوست داریم عشقم
راستی ممن عروسی رفتم جای تو هم رقصیدم
ولییییییییییی پاتختی نشد بریم 
راستی یه جیگری شده بوووووووود که نگو
پاسخ:
خوب عزیزم دختردایی منه.راستی هنوزروستاهستی؟ماپنج شنبه می آیم
لطفا بازی کابوس مرکاوا را بصورت یک پست یا خبر در سایت و وبلاگتان معرفی کنید
تا شما هم نقشی در این جنگ نرم داشته باشید
 در صورت امکان kabosemerkava.blogfa .com را لینک کنید

.......................................
چند سال پیش توفیق اون رو داشتیم که یک بازی کامپیوتری بر علیه اونها و در به تصویر کشیدین مظلومیت مردم غزه بسازیم که مشکلاتی پیش اومد و نشد که موفق به انتشار بازی بشیم .
مشکل از سمت خودم بود و من قطعا به خودم ستم کردم .هم به خودم و هم به دوستانی که در این کار و در ساختش به من کمک کردن.
 
اما حالا میخوام با خدا معامله کنم و بدون هیچ ترسی و تردیدی این بازی رو انتشار بدم . در انتشار این بازی شما هستید که اگه خدا بخواد من رو و هدفم رو یاری خواهید کرد .
کلیپ های بازی در سایت آپارات
نمای منو :http://www.aparat.com/v/OBFQn

نمای بازی :http://www.aparat.com/v/nN4Vc

لینک دانلود 1 : 
 
http://www.astroupload.com/do.php?filename=1406962540841.zip

لینک دانلود 2 : 
http://uplod.ir/41guztv512cr/KaboseMerkava.zip.htm


لینک ویدیو ها در یوتیوب

نمایی از بازی http://youtu.be/9eb6GUdNazM

نمایی از منو : http://youtu.be/yFLj5crnTUs

شما مجاز به تغییر صفحه اول بازی هستید و میتونید اون رو در هر جایی آپلود کنید یا حتی به فروش برسونید . فقط کمک کنید این بازی پخش بشه . حتی اگه میتونید مطلب رو ترجمه کنید و به زبان های دیگر قرار بدید و در این جنگ نرم سهیم باشید .

پاسخ:

حتما لینکتون کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی