آبشارمحبت

همه چیز دریک جا

آبشارمحبت

همه چیز دریک جا

مشخصات بلاگ
آبشارمحبت

سلام به همگی. این جاجایی برای محبت کردنه.حالا باهرچی بایه لبخندکه روی لب شما بشینه یابا یه پندکه شمایادبگیریدوبهش عمل کنید.خوب دیگه حرفی ندارم فقط اینکه بی نظررفتی راضی نیستم.
عاشق سیدعلی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

10روزدیگر..........

Saturday, 22 Shahrivar 1393، 07:05 PM


سلام.خوبید؟چه خبر؟منظورم ازحال وهوای مدرسه است.وسایلتون روخریدید؟؟؟؟؟؟؟منکه امروز60 هزارتومن وسیله گرفتم.دلتون تنگ شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منکه دارم ازدوری مدرسه دق می کنم چون من عاشق مدرسه ام.

دلم واسه همه ی دوستام ومعلمام تنگ شده.بعدازسه ماه ونیم حالافقط 10روزدیگه مونده تابرم وبادوستام آشنا شم.

دلم می خوادزودتربرم وکلاسم رومعلوم کنم ومعلمام روببینم.ازهمین جامی گم دلم دیگه یه میکرون هم جانداره ازبس تنگه.

بچه هادلم بیش ترازهمه واسه ی سرویس بزرگم تنگ شده که بازم اگه پول نداشتم سوارم می کنه.خییییییییییییییلیم شلوغه.همه روسوارمی کنه.

دلم برای مدرسه تنگ شده...............

  • عاشق سیدعلی

نظرات  (۳)

خوب معلومه ک سنت کمه
واسه همین دلت واسه مدرسه تنگیده
پاسخ:
بدجورم تنگیده.
  • !مهتاب فتحی
  • سلام عالمه جان بی معرفت میگم تو گفتی مادر بزرگت کجاییه؟شمالی؟ مایه دوست شمالی داریم که توی این تابستون یه باراونا اومدن اصفهان یه بارمارفتیم شمال چند تا کلمه یاد گرفتم وبعد گفت که این بوووششششششوره نیست بوووشششششوری هست
    پاسخ:

    سلام مهتاب جان.مادربزرگم ازخود استانمون اصفهانه بوشوره که گفتم ازیه آدمه توی تلویزیون یادگرفتم.

    بازم داره بوی ماه مهر میاد...
    من موندم مگه ماه مهر حموم نمیره که اینقدر بو میده؟!!
    خخخخخ
    پاسخ:

    جالب بود.ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی