آبشارمحبت

همه چیز دریک جا

آبشارمحبت

همه چیز دریک جا

مشخصات بلاگ
آبشارمحبت

سلام به همگی. این جاجایی برای محبت کردنه.حالا باهرچی بایه لبخندکه روی لب شما بشینه یابا یه پندکه شمایادبگیریدوبهش عمل کنید.خوب دیگه حرفی ندارم فقط اینکه بی نظررفتی راضی نیستم.
عاشق سیدعلی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

شکوفه هاعیدتون مبارک

Monday, 31 Shahrivar 1393، 04:18 PM


سلام.خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟امروزچندنفرتون آرزوکردیدجای شکوفه ها باشید؟

من خودم امروزجشن جوانه هاپیش خانم های محترم هفنم بودم.خییییییلی خوب بوامبدوارم همشون موفق باشند.

امیدوارم همشون توی سال تحصیلی جدید خوب درس بخونند.دلم می خوادشکوفه های ماهمیشه مثل شکوفه باطراوت باشند.                                       

پس به امیدزنگ مدرسه واین صدادرمدارس:بنگ بنگ بنگ بنگمبارک!!!!!

بچه ها امروزآغازهفته ی دفاع مقدسه.همتون ازهمجه شنیدید.من نمی خوام واردمسائل بشم.فقطخواستم یه عرض ادبی کرده باشیم.                            

کسانی که برای ماازجونشون گذشتند.امبدواریم به ما کمک کنندتاسال خوبی روشروع کنیم.اسلام علیکم یا شهداورحمه الله وبرکاته.......

 

  • عاشق سیدعلی

نظرات  (۵)

  • ریاحی
  • دخترم

    درد پاهات بهترشده ؟ خوش حالم از اینکه  تو خوشحالی

    انشاالله همیشه سالم و شاد و موفق باشی

    پاسخ:
    ممنونم.بهتره خانم.من واستون همین آرزورودارم.
  • نگار محمدی
  • نچ نچ نچ نچ نچ

    حالا مخاد پزبده من مدرسه بودم!!!

    بابا خود شیرین!(&_^)

    پاسخ:
    من خودشیرینم؟؟؟؟؟؟نذاردهنم بازکنم .ولی خییییییییییییلی بیمعرفتی محل نمی ذاری.منکه نیودم وب خانم روخوب باناظمی ومهشادکنعانی پرکردیداااااااااااااا
  • نگار محمدی
  • سلام

    تو پیوند ها اسم منو بردار بزار همون سوزومه باشه!

  • دانلود فیلم
  • سلام دوست عزیز وبلاگ عالی دارید به سایت فیلم وسریال سری بزنید ! http://downloadone.ir در صورت امکان مارو لینک کنید ! با تشکر ♥
    پاسخ:
    ممنون
  • دانلود فیلم
  • سلام وبلاگ عالیییییی دارید @};- به سایت فیلم و سریال ما سر بزنید :D@};- اگه هم دوست داشتید نظر بدید http://downloadone.ir
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی