آبشارمحبت

همه چیز دریک جا

آبشارمحبت

همه چیز دریک جا

مشخصات بلاگ
آبشارمحبت

سلام به همگی. این جاجایی برای محبت کردنه.حالا باهرچی بایه لبخندکه روی لب شما بشینه یابا یه پندکه شمایادبگیریدوبهش عمل کنید.خوب دیگه حرفی ندارم فقط اینکه بی نظررفتی راضی نیستم.
عاشق سیدعلی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

پنجره خیالم

Tuesday, 14 Mordad 1393، 06:14 AM

گاهی اوقات از پشت  پنجره خیالم  به آسمان آبی زندگی ام نگاه می کنم که چگونه ابرهای رویاهایم به دست باد سرنوشت  از جلوی چشمانم عبور می کنند.

 آن دور دستها دشتی سر سبز پر از لاله های وحشی می بینم  و کودکانی که با لباس های رنگی به شادی وبازی مشغولند.

لحظه ای برایشان دست تکان می دهم ،ولی آنها مرا نمی بینند.چرا که  شیشه  پنجره خیالم را غبار زمان پوشانده …

  با دست غبار را کنار می زنم همه چیز تمیز است ،قطرات باران به کمکم می آیند و شیشه را از پیش زیباتر و شفاف تر می کنند.

پنجره را باز می کنم تا بوی باران و هوای دلپذیر مهمان کلبه ام شود؛

که ناگهان پرنده ای سفید بال کنار پنجره ام می نشیند! گویا او مهمان ناخوانده ،همان کبوتر نامه رسانی است که قصه اش  را در کتابها بسیار خوانده ام!

برایش آب و دانه می آورم ؛ 

و برروی کاغذ کوچکی از عشق و صفا و محبت می نویسم و بپایش می بندم و او را بسمت ساکنان دشت سر سبز  لاله ها پرواز می دهم تا پیام مرا به همگان برساند!

باران تمام شد!و رنگین کمان هفت رنگ در زمین سایه گسترانید ، بچه های دشت سرسبز به کنار رنگین کمان عکس می گیرند!

صدایی  مرا بسمت خود می خواند !! آهای… ! چرا تنهایی ! بیا پیش ما !

از جا برمی خیزم و با خوشحالی  می روم تا به آنها ملحق شوم ؛

به ناگه با دری بسته که قفل تنهایی بران خورده  مواجه می شوم !

لحظه ای تصمیم می گیرم قفل را باز کنم ،که ندایی از قلبم بر می خیزد :

“دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد :::: سعادت آن کسی دارد که با تن ها نیامیزد”

دوباره برمی گردم و کنار پنجره خیال یک بار دیگر به بازی های کودکانه شان خیره می شوم ! و این بار با دلی پر از امید و شادی به انها اینگونه می گویم:

بچه ها شادی شما شادی من است! نگران آمدن من نباشید!

اینجا با شما هستم و با شما خواهم بود.

  • عاشق سیدعلی

نظرات  (۴)

وبتون خیلی عالیه موضوعاتشو متنوع تر کنین بهتره
پاسخ:
ممنون
  • راحیل زارعی
  • سلام. متن زیبایی بود.
    کارخودتونه؟
    منتظرتون هستم
    پاسخ:

    نه.امامی نویسم.حتمامی آیم.

    سلام
    دعوتی..

    پاسخ:

    ممنونم

    آآآآآآه
    بسیار زیبا و رمانتیک بود عالمه جان
    من تو و وبلاگت را می ستایم
    زودتر به دیدارم بشتاب که از دوریت در عذابم
    جون من حال کردی؟
    پاسخ:

     آره عزیزم ممنون ازاین بیانات گرانقدرورمانتیکتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی