آبشارمحبت

همه چیز دریک جا

آبشارمحبت

همه چیز دریک جا

مشخصات بلاگ
آبشارمحبت

سلام به همگی. این جاجایی برای محبت کردنه.حالا باهرچی بایه لبخندکه روی لب شما بشینه یابا یه پندکه شمایادبگیریدوبهش عمل کنید.خوب دیگه حرفی ندارم فقط اینکه بی نظررفتی راضی نیستم.
عاشق سیدعلی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

مدرسه ها داره بازمی شه

Friday, 28 Shahrivar 1393، 02:21 PM


سلام.خوبید؟؟؟؟؟؟؟من که ازبس خوبم دارم بدمی شم.نمی دونم بایدازخوشحالی بازشدن مدارس چی کارکنم.

یادتون می آیدوقتی آخرین امتحان رودادید ازمدرسه که اومدیدیه آخییییییییییییییییییییییییییییییییش گفتیدوکلی برنامه ریختیدواسه ی تابستون حالاسه ماه ونیم تعطیلی خلاص ازصبح سه شنبه بایدرفت مدرسه.بایددوباره باکلی کتاب رفت مدرسه.

من دوست دارم دوباره باکسایی که دوست دارم توی یه کلاس باشم مثل نگارومبیناومهشیدو............دوستان گلم دلم به قدریک میکرون شده یاخیییییییییلی کوچک تر.

دلم می خواددوباره پشت میزهای صاف بشینم.

میزهایی که شرایط خاصی دارندتامن روی اون هابنشینم.

بچه هابیایدهمگی باهم بریم مدرسه نه بااخم وتخم بلکه باخوبی ومهربونی.

  • عاشق سیدعلی

نظرات  (۲)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
پاسخ:
ممنون
  • نگار محمدی
  • این یارو

    بالایی:

    همین نظرو برا همه کپی پیست میکنه!!!

    گولشو نخوری ها!!!!

    پاسخ:
    گه خرم نگاربروباباکی می یادواسه دوسه نفرآدم پول بده.همین که دوستام بیاندبسه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی